بعضی بیمارستانا اجازه نمیدن که به بچه شیرخشک بدی ...
ولی ببری بهتره ممکنه شیر نداشته باشی نینیت گرسنه میمونه
من بردم اما اجازه ندادن استفاده کنم بنظرم نبری بهتره
نه نمیخاد
اگه تا حالا سینه هات شیر ندارن آره باید ببری من سر اولی اصلا شیر نداشتم اصلا الان این یکی تا الان خبری نیست 😭
من خریدم
من که نگرفتم و میخوام شیر خودمو بدم اگه نشد اونموقع میخرم نمیخوام جوری باشه که همون اول شیشه رو بزارن دهنش تا آخرش تلاش خودمو میکنم که سینه بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.