من سر هر دو پسرام ضربان قلب پائین بود
بله عزیزم اصلا به ضربان ربطی نداره چون متغیره
خودم هفته 6رفتم163
سنو بعدی142
سنو اخری که امروز بود فک کنم151
من ۱۲ هفته ۱۶۷ بود انومالی ۱۴۱ پسره
من 11هفته رفتم 179فک کنم صربانش بالابوده
من ۸هفته رفتم ۱۷۱بود
اره عزيزم ب ضربان ربطي نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.