من از نان و آپتامیل و ببلاک راضی بودم
پن اپتامیل بهش میساخت پیدا نشد ببلاک دادم یبوست گرفت بهش نساخت الان نمیدونم چی بدم
من نان میدم باید ببینی به بچه چی میسازه و کدوم گیر میاااد
من ازاول ببلاک میدم به پسرم ازهمه بابت هم راضی ام
من آپتامیل بهتر به بچم ساخت ببلاک رو نخورد و نان هم اسهالش کرد
باید دید چی ب بچه میسازع
آمار روز اول تا حالا نان دادیم
نان
اپتامیل
باید ببینی کدومش ب بچت میسازه همشون خوبن.
ببلاک و ابتامیل از همه بهترن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.