بین ابتامیل و نان و گیگوز کدوم خوبه ؟؟

۱۰ پاسخ

من از نان و آپتامیل و ببلاک راضی بودم

پن اپتامیل بهش می‌ساخت پیدا نشد ببلاک دادم یبوست گرفت بهش نساخت الان نمیدونم چی بدم

من نان میدم باید ببینی به بچه چی میسازه و کدوم گیر میاااد

من ازاول ببلاک میدم به پسرم ازهمه بابت هم راضی ام

من آپتامیل بهتر به بچم ساخت ببلاک رو نخورد و نان هم اسهالش کرد

باید دید چی ب بچه میسازع
آمار روز اول تا حالا نان دادیم

نان

اپتامیل

باید ببینی کدومش ب بچت میسازه همشون خوبن.

ببلاک و ابتامیل از همه بهترن

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی