۸ پاسخ

همسرم که مرخصی بود میگفت کاش اداره بودم تمام وقت ولی خونه نمیومدم 😂😂

به منم خیلی سخت گذشت

خیلی خیلی اذیتم کرد وقتی مهمونی میرفتیم یا کسی میومد جسم و روحم خسته س شدید😔

۲سالگی

لباسای دخترا رو که میبینم دلم دختر میخواد😃😂😍

اخ ای جونم عروسک
کلا بچه این سنی خیلی سخته
بنظرم شاید ۴ سالگی ب بعد بهتر بشن

عزیزم ببخشید نینیت پونزده ماه قد وزنش چقد لود

این مدل عکسارو میبینم پشیمون میشم که میگم تک فرزندی😍😍😍😍قرتی خانووووم

سوال های مرتبط