۹ پاسخ

الان شیر خشک گیر نمیاد. اصلن؟؟

منی که نوزاد ۳ماهه دارم و دارم تموم میشم از استرس

منم ذهنم درگیرشونه

اره واقعاا نوزاد سختتره

والا هیچی نگرفتم نه خودمون نه بچه انگاری بیخیالم ث

مگ فقط شیرخشکه نونم دیگ گیر نمیاد

خدارحم کنه

دهتر من از شیر گاو خوشش نمیاد😒

اره خیلی سخته واقعا

سوال های مرتبط