الان شیر خشک گیر نمیاد. اصلن؟؟
منی که نوزاد ۳ماهه دارم و دارم تموم میشم از استرس
منم ذهنم درگیرشونه
اره واقعاا نوزاد سختتره
والا هیچی نگرفتم نه خودمون نه بچه انگاری بیخیالم ث
مگ فقط شیرخشکه نونم دیگ گیر نمیاد
خدارحم کنه
دهتر من از شیر گاو خوشش نمیاد😒
اره خیلی سخته واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.