بنظر من حتما پیگیری کن.چون اشناهای ما با ان تی ۲.۹بچه سندروم داون بدنیا اورده.تو راخدا حتما پیگیری کن و استرس نداشته باش.بخدا توکل کن.انشالله برای تو سالمه ولی ادرصد اگر باشه بهتر تو بارداری بفهمی
برای من۲.۷بود خودم سلفری دادم
اره عزیزم تا 3نرماله
ولی برای اینکه مطمعن بشن به احتمال زیاد بفرست سل فری
بنظر من سلفری بده
زیر۳ نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.