مامانا میشه جواب بدید؟nt ۲.۶ نرماله؟

۵ پاسخ

بنظر من حتما پیگیری کن.چون اشناهای ما با ان تی ۲.۹بچه سندروم داون بدنیا اورده.تو راخدا حتما پیگیری کن و استرس نداشته باش.بخدا توکل کن.انشالله برای تو سالمه ولی ادرصد اگر باشه بهتر تو بارداری بفهمی

برای من۲.۷بود خودم سلفری دادم

اره عزیزم تا 3نرماله
ولی برای اینکه مطمعن بشن به احتمال زیاد بفرست سل فری

بنظر من سلفری بده

زیر۳ نرماله

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
مامان محدثه و مهنا🤰 مامان محدثه و مهنا🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانان
👶🏻 مامان جانان 👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری