۳ پاسخ

اره خوبه منم سر پسرم ۱/۳۶بود

عددش خوبه

اره عزیزم نرماله ۳ ب بالا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
مامان دامون🩵 مامان دامون🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری