ساشه پودری بود
دخترم اسهال بود دکتر بهش ساشه که داخلش اسمش کیدی لاکت زینگ داده بود با آب میوه یا با ماست براش قاطی میکردم ویه محلول او آرس مایع طعم سیب
سلام عزیزم ، بعد چند شب هنوز دکتر نبردی؟ حتما ببر دکتر اینطوری مشاوره بخوای مه برای اون طفل معصوم خطر داره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.