پریورین
باید آزمایش بدی
من آزمایش دادم از کمبود زینک بود یونی زینک میخورم
تو دوران شیردهی حتما مولتی بخور
لاکتاول عالیه برای دوران شیردهی
من الان هفته ای یکی بیوتین و بپنتن هم میزنم
گرناهیر چند دوره بخور عالیه
قرص آهن بخور بخاطر کمخونی هم میشه ریزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.