۹ پاسخ

مفنامیک اصن نخور گلم چون خونریزی کم و قطع می‌کنه الان دکتر هم میری برای قطع خون‌ریزی مفنامیک میرن به خاطر همون اصن نخور
من خیلی درد داشتنی ژلوفن میخورم و بعدش هم آب جوش و دارچین و. زنجبیل و نبات مثل آب روی آتیش درجا اثر میکنه

گاش منم بشم چندین روزه دازم عذاب میکشم از علائم گرمی هم خوردم ولی نشدم

مفنامینک نخور اصلاااا جلوس خونریزی رو میگیره و باعث کیست میشه ب مرور.اره مسکن ساده بخور

من همیشه مفنامیک میخورم هیچ تاثیری هم رو خونریزیم نداره,🤔

شیاف دیکلوفناک بزارعالیه

فقط شیاف درمون درد

استا دوزش كمه من هميشه نوافن ميخورم

از این قرص دو رنگ اکساید خیلی خوبه

مفنا.

سوال های مرتبط

مامان نیکان 😘 مامان نیکان 😘 ۳ سالگی
مامان نیکان 😘 مامان نیکان 😘 ۳ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی