مفنامیک اصن نخور گلم چون خونریزی کم و قطع میکنه الان دکتر هم میری برای قطع خونریزی مفنامیک میرن به خاطر همون اصن نخور
من خیلی درد داشتنی ژلوفن میخورم و بعدش هم آب جوش و دارچین و. زنجبیل و نبات مثل آب روی آتیش درجا اثر میکنه
گاش منم بشم چندین روزه دازم عذاب میکشم از علائم گرمی هم خوردم ولی نشدم
مفنامینک نخور اصلاااا جلوس خونریزی رو میگیره و باعث کیست میشه ب مرور.اره مسکن ساده بخور
من همیشه مفنامیک میخورم هیچ تاثیری هم رو خونریزیم نداره,🤔
شیاف دیکلوفناک بزارعالیه
فقط شیاف درمون درد
استا دوزش كمه من هميشه نوافن ميخورم
از این قرص دو رنگ اکساید خیلی خوبه
مفنا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.