۱۷ پاسخ

ن عزیزم یا از ضعف و هستگیه یا مایع گوش میانی(اگه با تغییر حالت سرت سرگیجه میگیری)

یا کم‌خونی داری یا بخاطر گوش میانی
این حرفا چیه دختر اونک می‌ترسی ازش سردرد هم بنظرم باید داشته باشه و کلی علائم دیگه

من کم خونی دارم اینجوریم افت فشاروقندپایینم دارم

یا کم خونی
یا گوش میانی مشکل داره

مامان نیکان این چند روز گذشته از نظر روحی روانی بهم ریخته نشدیم جوش نزدین

من یه سال کاااامل درگیر سرگیجه بودن تا آخر یه متخصص گوش حلق بینی تشخیص داد مال اعصابمو اصلا روحیمو از دست داده بودم از بس سرگیجه داشتم نمیتونستم بچم بغل کنم

من حامله بودم و نمیدونستم اینطور میشدم و فکر میکردم تومور دارم

ی دکتر گوش و حلق وبینی برو شاید مایع داخل گوشت جابجا شده..دوست منم همینجورشده بود

شاید مایع پشت گوشت تکون خورده

من گوشم مشکل داره اینجوری ام

از فرداشب قبل خواب منیزیوم شروع کن.
منم یمدت سرگیجه داشتم فک میکردم از کم خونیه قرص آهن گه گاهی میخوردم ولی بازم سرگیجه داشتم .
دقیقا شبی ک شروع کردم منیزیوم خوردم از فرداش کاملا تغییر حس کردم.واسه درد عضلات هم عالیه.
من خارجی رو گرفتم ورقی۲۵۰ بود

برای گوشته شاید تومور چیه عزیزم

مایع میانی گوش یا کم خونی

مایع گوش میانی چیه

اگه از گوشت نیست ،شاید مشکلت مثل منه ،خیال میکردم ام اس گرفتم در این حد مشکل داشتم ،هم سینوزیت بود هم دکتر رفتم گفت پتاسیم و منیزیم خونم کمه ،گفت میوه موز و پرتقال بخور ،یه مدت هم منیزیم خوردم خوب شد .حمام هم می رفتم بعدش اینجوری میشدم .من موقع بلند شدن و نشستن اینطوری میشدم . کسایی که گوششون هست موقع خواب هم سرگیجه دارن ولی مال من موقع بلندشدن اینجوری میشد .

از مایع گوش میانی یا یبوست هم باعث میشه

مایع گوشت یه مقدار تکون خورده نگران نباش منم یه مدت ابنجوری بودم دکترا بتاهیساین اینا داد به نظرم برو دکتر

یوقتا بخاطر حرکت کردن مایع گوش میانی هم هست ٫

سوال های مرتبط

مامان نیکان 😘 مامان نیکان 😘 ۳ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی