۷ پاسخ

من مي دادم به دخترم براي رفلاكسه ، من روزي دو بار دو سي سي مي دادم

اره دیشب دکتر ب پسرم داد هر۱۲ساعت ۱/۵ سی سی واسه رفلاکسش داده دوهفته استفاده کنم ببینیم بهتر میشه یانه

واسه رفلاکس دختر من رفلاکس شدید داشت هر هشت ساعت یک سی سی

واسه رفلاکسه من دو ماهه دارم میدم و راضیم

واسه رفلاکسه

برای رفلاکس از دوماهگی دکتر تجویز کرد وگفت بهتره تا ۵ ماهگی بدی خداروشکر خوب بود

واسه معده اس بچت رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی