من مي دادم به دخترم براي رفلاكسه ، من روزي دو بار دو سي سي مي دادم
اره دیشب دکتر ب پسرم داد هر۱۲ساعت ۱/۵ سی سی واسه رفلاکسش داده دوهفته استفاده کنم ببینیم بهتر میشه یانه
واسه رفلاکس دختر من رفلاکس شدید داشت هر هشت ساعت یک سی سی
واسه رفلاکسه من دو ماهه دارم میدم و راضیم
واسه رفلاکسه
برای رفلاکس از دوماهگی دکتر تجویز کرد وگفت بهتره تا ۵ ماهگی بدی خداروشکر خوب بود
واسه معده اس بچت رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.