۲ پاسخ

نه عزیزم دکتر بهم گفت اشکال ندارع از من بیست روز بعدش زدم

باید سرماخوردگیش تموم بشه بعد وقتی سرما خورده نباید واکسن بزنی

سوال های مرتبط