من رگه صورتی تو ترشحاتم دارم🥲
چرا؟

۶ پاسخ

حتما برو دکتر

منم بارداری اولم اوایل دو سه تا لکه تر ترشح دیدم شیاف بزن فقط شیاف

رگه صورتی تو ترشحات در هفته های اول لانه گزینی هم هست
بازم حتما اول ازمایش خون بده و بعد هم دکتر برو عزیزم چک بشی

نگران نباش عزیزم برو دکتر بررسی بشه

لکه بینی اوایل بارداری طبیعیه اگر انشالله باردار باشی فردا برو ازمایش بعدم برو دکتر بهت شیاف میده ..

استراااااااحت کن فقط
و برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد