۵ پاسخ

عزیزم اگه شیاف داری استفاده کن و استراحت کن ولی حتما به دکترت اطلاع بده

برو دکتر همین الان سونو اورژانسی برات مینویسه

شیاف پروژسترون ۴۰۰(اکتوژست)

شبی یدونه شیاف بزار و استراحت کن
منم هم لکه بینی و هم خونریزی داشتم ب خاطر هماتوم بود

نترس عزیزم منم دوهفته پیش رگ های خون داخل ترشحم داشتم دکتر گفت شیافت پروژسترون 400استفاده کنم شبی یکی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری