خانمای که زایمان کردین همسرتون چکار کرد براتون ؟

۱۷ پاسخ

دست و بالش باز نبود گفت بعدا جبران میکنم. از اون موقع سه سال داره میگذره

سزارین اختیاری کردم 50میلیون داد گوسفند سربرید برای خودم انگشتر پروانه واسه دخترهم گوشواره و دستبند گرفت

گوسفند و گل

منم انتظاری ندارم ازش با این همه گرونی خدا رو خوش نمیاد
خدا برامون جبران میکنه قطعا

من ده سال پیش سر اولی خدایی پول داشت شرایط خوب بود برام نیم ست خرید ولی سر این یکی سخت نگرفتم بهش. انقدر هزینه بیمارستان و زایمان زیاده که دیگه آدم انتظار نداره

پول سزارین و دکتر خودش ۵۰ تومن رفت دیگ چقدر خرج کنه انتظار ندارم ازش تو این گرونی فقط تو بیمارستان یه گل خرید ۳ میلیون

کاری نکرد یه دسته گل فقط

زایمان اولم هیچ حتی پول بیمارستانم نصفشو خودم دادم چون دستش تنگ بود
این دفعه ک دست و بالش باز بود هم هیچی نخرید البته منم ادمی نیستم ک کادو رو بخوام دوست دارم حتی یه شاخه گل رو خودش با میل خودش بخره

کادو ی پلاک زنجیر
گوسفندم سر برید جشنم گرفتیم برای دخترم سه النگو خرید

پول داد سزارین کردم
بدبخت تا اینجام دهنش سرویس شده بس که خرج داشتم🥲

پلاک طلا برام گرفت

هیچی😕

کوفتم نداد 😂🥲

فقط همین که رفتم بیمارستان خصوصی که البته واقعا خوب بود، اصلا نمیتونستم دولتی چون سزارین احباری بودم و شکم اول، هیچ جا قبول نمیورد با اینکه اجباری بودم و تنگی لگن دافع شدید داشتم

هیچ..

کادو دستبند و بابلیس گرفت برام

چیکار باید میکرد !!!

سوال های مرتبط