منظورتون سی سی هست
من نه اوایل ۶۰تا میدادم میدیم سیر نشده دوباره میگرفتم
تقریبا هم میدونستم که هر یک ساعت یا یک ساعت و نیم کامل گرسنه میشه.
الان هم که میفهمم مثلا ۲ ساعته نخورده بهونه که میگیره میفهمم گرسنه اس براش ۹۰ تا میگیرم میخوره یا ببینم خیلی وقته چیزی نخورده که دلش و بگیره ۱۲۰ تا میدم.
شاید یه ذره ته شیشه بمونه بریزم.
البته همین الان ۶۰ تا مونده و چون یکم زیاد مونده بود نخورد تازه اش و گرفتم قبلش سیب و گلابی خورد دیگه اون و نخورد
نه
من کمتر درست میکنم
یا هرجوری شده میدمش بخوره
اره دخترم جدیدا اینجوری شده
بیا حرف بزنیم مهسااااااا
چقد دلم برات تنگ شده بود
سلام عزیزم
من تا همشو نمیخوره فیلم گوشی ببینه همشو میخوره
من اصلا
وقتی میدونم زیاد میخوره زیاد درست میکنم ولی نمیخوره کم دیگه اومده دستم
سلام عزیزم بله برای همه همینه وقتی دیدی نخورد تا ۸ ساعت میتونی توی یخچال نگه داری اگر دیدی حجم زیادی ازش مونده
بعد که خواستی بهش بدی یه کاسه بزار آب جوش بریز داخلش شیشه شیر بزار داخلش که ولرم بشه بعد بهش بده
وای دقیقا همینجوره همش باید شیراش بریزم دور🤦♀️
متاسفانه من نصف شیرخشکامو میریزم دور.از اول همینطور بود.چون خودم بیشتر از نیم ساعت نگه نمیدارم.شانس اوردم خواهرشوهرم شیر مادر میده و سهم اونارم ما میگیریم
سلام
متاسفانه بله
آره بابا همیشه برعکس عمل میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.