آمپول هیدروکسی پروژسترون برا چیه و اینکه زیر جلدی هست یا عضلانی؟؟؟

۵ پاسخ

من از ۲۲ هفته هفته یکی میزنم دیشب دکتر بودم گفت ده روزی یکی بزن

عضلانیه عزیزم برای جلوگیری از زایمان زودرس میگن دهانه رحمو جمع میکنه من هفته ای یکی میزنم

عضلاني هست من هفته اي يدونه ميزنم

چه فرقی با آمپول پروژسترون ساده دارع؟؟؟

عضلانی برای جلوگیری از زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری