مامانا دکتر برای کدومتون آمپول زیر جلدی نوشته و اینکه دلیلش چیه ؟؟

۲ پاسخ

برا منم هپارین نوشته. که ضد انعقاد. چون جنینم بندنافش تک شریانه و فشار خونم ممکنه بالا بره خون بهش نرسه

آمپول اناکساپارین من میزنم.چون سابقه دو تا سقط و یک زایمان زودرس داشتم.هم جلوگیری میکنه از هماتوم.هم خونرسانی به جنین رو بهتر میکنه.

سوال های مرتبط