خانما قندم ۱۸۶ هستش دکتر زیر جلدی نوشته خیلی میترسم😭

۱۱ پاسخ

ناشتا؟؟

عزیزم استرس نداشته باش
مراعات غذایی داشته باش کنترل میشه

برای من ۱۹۸بود 😐

ترس نداره منم دیابت بارداری دارم متفورمین میخورم قندم ۱۷۰ میشد ی بار که۱۹۰ شد
زیر جلدی نمیدونم چی
شاید انسولین نوشته برات که درصورتی که متفورمین جواب نده انسولین میدن
اگر انوکساپارین یا هپارین باشه که برای مقاومت شریانی داخل رحم و ربطی ب قند نداره

چقدر زیاده

منظورت انسولینه ؟ترس نداره اصلا درد نداره منم دارم میزنم

عزیزم استرس قندت وبالامیبره حتماحتماتووعده هات ازکدوسبزاستفاده کن معجزه می‌کنه من استفاده کردم که میگم باهاش ماست کدو درست کن کنارغذابخوریه کم نعناع هم بزن مزه میده .خودکدوبخارپزکن خیلی قندتومیاره پایین

منم قندم بالا بود دکتر گفت دو هفته رژیم بگیر

چخبردختررعایت کن

زیر جلدی یعنی چی؟

یا خدااا

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 ۴ ماهگی
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی