۴ پاسخ

بله عزیزم
و حتی واکسن های بعدی شو
منم دیرتر زدن

عزیزم چقد تفاهم داریم دخمل منم ۱۵اذر به دنیا اومده ۱۸ هم واکسن زدیم الان هم۱۸هم واکسن چهار ماهگی داره🫠

پسر منم ۱۶ آذر بدنیا اومده😍

اره.

سوال های مرتبط

مامان حامی کوچولو🧿💙 مامان حامی کوچولو🧿💙 ۱۶ ماهگی