۹ پاسخ

ای خداااا منم ۷ ماه دخترم و از دست دادم ، پارسال همین روز بود فهمیدم باردارم و تو ۲۵ هفته از دستش دادم

منم شد ۱۰ ماه

انشالله میشی گلم از لطف خدا ناامید نشو

انشاءالله بزودی دامنت سبز میشه🥲❤️

منم ۷ماهه پسرمو از دست دادم😭🥺

منم یه ساله از سقطم میگذره و هنوزم باردار نشدم 🥲🥲🥲

منم یسال و ۹ ماهه
ایشالا خدا بهت نی نی سالم بده تا آخر عمرت بمونه برات

خدا بهت ی نی نی کوچولو بزودی بده 🤲 منم ۱۹ دی بچه ۲ ساله از دست دادم الان تازه باردار شدم برات دعا میکنم خدا بهترین برات رقم بزنه عزیزم

ایشالله اولار نگران اولما دوقلو اولار ایشالله

سوال های مرتبط

مامان ♥️شاهان♥️ مامان ♥️شاهان♥️ ۵ سالگی