ای خداااا منم ۷ ماه دخترم و از دست دادم ، پارسال همین روز بود فهمیدم باردارم و تو ۲۵ هفته از دستش دادم
منم شد ۱۰ ماه
انشالله میشی گلم از لطف خدا ناامید نشو
انشاءالله بزودی دامنت سبز میشه🥲❤️
منم ۷ماهه پسرمو از دست دادم😭🥺
منم یه ساله از سقطم میگذره و هنوزم باردار نشدم 🥲🥲🥲
منم یسال و ۹ ماهه
ایشالا خدا بهت نی نی سالم بده تا آخر عمرت بمونه برات
خدا بهت ی نی نی کوچولو بزودی بده 🤲 منم ۱۹ دی بچه ۲ ساله از دست دادم الان تازه باردار شدم برات دعا میکنم خدا بهترین برات رقم بزنه عزیزم
ایشالله اولار نگران اولما دوقلو اولار ایشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.