برا ساک بچه چی بردارم ؟

۴ پاسخ

بیمارستان به من گفتن یک دست لباس سایز ۱ (کلاه .تی شرت.مانتویی و شلوار)یک دست هم صفر محض احتیاط
پوشک ،دورپیچ یا پتو وتمام.
گفتن جوراب و دستکش نیار ،سرهمی نیار،شیشه و پستونک نیار

دو دست بلوز شلوار سایز صفر یک دست سایز یک کلاه دستکش جوراب دستمال مرطوب دستمال کاغذی پنبه پماد سوختگی زیرانداز تعویض قنداق پیچ پتو دورپیچ من قنداق سوئیسی هم برداشتم پوشک خشک کن فین گیر شیشه داروخوری (شیشه شیر کوچیک) شیردوش

لباس دو سه دست با دستکش و کلاه
پوشک
شیرخشک
شیشه‌شیر
پتو دورپیچ مناسب فصل
دستمال مرطوب و کرم سوختگی و پنبه برا تمیز کردنش
فکر کنم همینا باشه😅

سه تا شلوار
‌مانتویی و شلوار ست
‌رکابی
‌ست بیمارستانی
‌جوراب و دستکش و کلا 2
‌مای بیبی
‌پد برای پاک کردن صورتش
‌زیر انداز یک بار مصرف
‌پتو
‌دستمال کاغذی
‌آغوشی
‌پماد سوختگی
‌دستمال دهن
‌خشک کن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🩵 مامان قندعسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری