وای منم دو قدم راه میرم عین پنگوئن
هی نفس نفس میزنم
شبا موقع خواب سنگین میشم خوابم نمیبره
این هفته اینجوری
چند هفته دیگه باز اوکی میشی
نگران نباش
منم خیلی شکمم بزرگ شده خوابیدنی اذیت میشم ، صبح حالم خوبه شبا نفخ و سنگینی اذیت میکنه
وای من تواین هفته نفخ میکنم مخصوصاشبا انگاری ۹ماهم🤣🤣🤣🤣ولی صبح شکم ندارم.منم تنبل شدم زورم میادکاری بکنم چون ازاول کارنکردم😂😂😂
منم مثل شما
شکمم مثل ماه ۹ .هم بزرگه و هم سفت
کمردردم کهستم
پنگوئن شدم
شکمم ک تو پهلو نیست .مثه موشک رو به جلوئع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.