سلام خوبین حواب آزمایش nt خوبه

تصویر
۳ پاسخ

همه چیش خوبه ولی زده ۱۳ هفته ،، اینجا زدی ۱۵ هفته

جنسیت چیه؟؟؟

چقدر طول کشید جوابش حاضر شه؟

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق 🌸💓 مامان فندوق 🌸💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هلیا و نیلا💗💗 مامان هلیا و نیلا💗💗 ۴ ماهگی
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی