۱ پاسخ

یک زن

سوال های مرتبط

مامان زی زی گولو مامان زی زی گولو ۴ سالگی
اینم آخرین دستور شیرینی
شیرینی آلمانی مشهدی مربایی قشنگم
دیگ صفحه ام بوی شیرینی گرفت اینقد هرروز شیرینی گذاشتم 😂

ارد حدودا ۴۰۰ گرم
روغن جامد۲۴۰ گرم
پودر قند ۱۰۰ گرم
زرده تخم مرغ دو عدد
وانیل یا پودر هل نصف قاشق چای‌خوری
شیر ۳۰ میل
عسل ۵۰ گرم
ژل بریلو توت فرنگی یا مارمالاد سیب یا هر طعم دیگ ای ک دوست داشتید
عسل برای رومال به حد نیاز
دمای فر ۱۵۰ درجه حدودا ۱۵ دقیقه
اول شیر رو گرم کنید و عسل رو ترکیب کنید باهاش بزارید کنار
بعد پودر قند و هل و روغن رو ۵ دقیقه با همزن بزنید دور تند
بعد یکی یکی زرده تخم مرغ هارو اضافه کنید و هرکدوم یک دقیقه بزنید
بعد ترکیب شیر و عسل اضافه کنید و بزنید و ارد رو کم کم اضافه کنید با دست خمیر جمع کنید خمیر باید نرم ک لطیف باشه و چسبناک نباشه
یک ساعت داخل یخچال استراحت بدید بعد با کاتر دلخواه قالب بزنید دوست داشتید وسطش باز باشه با نوک ماسوره یا هر وسیله ای داشتید سوراخ کنید
بعد پخت خنک ک شد قسمت بالایی رو رومال عسل میکنیم داخل هر چیزی ک دوس داشتید فشار ملایم میدید بعد قسمت زیرین رو سر قاشق بریلو یا مارمالاد می‌زنید و روی هم قرار میدید
داخل ظرف در بسته یه روز بمونه توی یخچال تا رطوب مارمالاد رو به خودش بگیره و نرم بشه
نوش جان



#فرزندپروری
#پوشک
#بچه
#سرماخوردگی
#ویروس
#نوزاد
#استامینوفن
#بارداری