۸ پاسخ

دکترت کیه عزیزم؟

به سایز شکم ربطی نداره ولی به ارتفاع رحم ربط داره ولی اگر صدکای وزنیش نرماله دلیل نداره هی بفرسته سونو

دکترت کیه عزیزم؟

نه والا نرو اگه همه چیز خوبه اصلا لازم نیست
من تازه حاملگیم خیلی سخت بود همش در حال گریه بودم و تو زایشگاه بودم هر وقت دکتر میگفت برو ان اس تی بگیر از 5 بار دوبارش میرفتم چون واقعا خودم میفهمیدم نیاز نیست

دکترا الکی میخوان پول بگیرن دکترت رو عوض کن بابا دکتر منم همینجوریه میگه هر دوهفته بیا ازت سونو بگیرم درصورتی که مشکلی ندارم فقط میخواد پول مفت بگیره

اگه سونو ها میگن خوبه خب نرو دیگه چرا میری
وزنش چقده الان؟

چقدر بود وزنش چند هفته رفتی

اگه نرماله دیگه این همه هزینه اضافه چرا،دکتر یکی از اشناهای ما هم همین بود هر روز بهش سونو و ازمایش میداد بیچاره رو روانی کرده بود😐

وزنش چقدربوده

سوال های مرتبط