۴ پاسخ

معمولا آخرین سونو ۳۵ هفته میدن که نامه بیمارستان میدن

ماما میگفت معمولا بچه اول از۳۷ هفته دیگه فیکس میشه و میاد داخل لگن

از ۳۷

از ۳۷ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان مهراد‌کوچولو مامان مهراد‌کوچولو ۱ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد