سلام خانما قطره بی بی کر برای سهال خوبع

تصویر
۷ پاسخ

اره خوبه روش هم نوشته

برای یبوسته

من برا یبوست میدادم

ن‌گلم برا یبوسته

نه برای یبوست

برا یبوست هست

اگر یبوسته شکمو روون میکنه ولی اگر شکمش روونه باید بهش پدی لاکت بدی که شکمشو جم کنه

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی