خانما تب دخترم خوبه؟؟
سرش داغه

تصویر
۹ پاسخ

اگه تب داشته باشه رنگش قرمز میشه

نه خوبه تبش

نه خوبه

چقدر خریدین تب سنج رو

سلام گلم میشهبگی تبسنجش چطور تنظیم کردی منم از همین دارم

این الان اوکیه انگار
ولی من شنیدم تب سنج جیوه ای اگه زیر بغل بزاری باید نیم اضافه کنی ب عددش این تب سنجارو نمیدونم چ طوریه

خوبه تبش
برای من تب سنجش بهم خورده چیکار کنم ؟

آره
بالای سی و هفت نیم تب محسوب میشه
سر بچه ها معمولا داغه ، برای تب زیر بغل بهتره

نه خوبه ۳۷ .۳ تب داره

سوال های مرتبط