اگه تب داشته باشه رنگش قرمز میشه
نه خوبه تبش
نه خوبه
چقدر خریدین تب سنج رو
سلام گلم میشهبگی تبسنجش چطور تنظیم کردی منم از همین دارم
این الان اوکیه انگار
ولی من شنیدم تب سنج جیوه ای اگه زیر بغل بزاری باید نیم اضافه کنی ب عددش این تب سنجارو نمیدونم چ طوریه
خوبه تبش
برای من تب سنجش بهم خورده چیکار کنم ؟
آره
بالای سی و هفت نیم تب محسوب میشه
سر بچه ها معمولا داغه ، برای تب زیر بغل بهتره
نه خوبه ۳۷ .۳ تب داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.