تب سنج لیزریارو دکتر میگفت فقط برای پیشونیه
گلاب بزن به پاهاش و پیشونیش
بنظرم این تب سنج واسه پیشونی هست
من دارم عکس پیشونی رو زده
بازم برای احتیاط یه دستمال نخی رو با آب ولرم خیس کن آبشو بگیر بزار رو پیشونیش
دمای پیشونی مهمه،دکتر به من گفت فقط پیشونی و بگیر
پاشویه کن تند تند
یه دستمالو خیس کن یکم بذار پشت گوشش زیر گلوش پیشونیش پاهاش ث اینکارو تکرار کن قطره استامینوفنم بده میاد پایین
۳۸/۷ خیلی بالاستاااا😐
پاراکید سر وقت بده، لباسشو کم کن پاشویه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.