سلام شربت زینک برای اسهال حوبه خانما

تصویر
۴ پاسخ

ارع بیمارستان به بچه من میداد

آره عزیزم

آره گلم

منم از دیروز میدم دخترم برا افزایش اشتها گرفتم دخترم ۵سالشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی
مامان کیان 🪽🩵👼🏻 مامان کیان 🪽🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی