۲ پاسخ

منم دكتربهم داده بود بعد با دكترخودم حرف زدم گفت تاثير نداره نده اون فقط براي اينه كه بچه اشتهاش باز بشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💙👣عروسک 💙👣 مامان 💙👣عروسک 💙👣 ۱۳ ماهگی