۶ پاسخ

از هر سایز سه دست من خریده بودم و کافی همهست به نظرم بیشترش به کار نمیادولی لباس بیرون رو بخوای بخری اون جداست

من یه ست پنج تایی سایز یک گرفتم شامل آستین کوتاه رکابی شلوار و بلوز و شورت عینکی
یه ست سه تایی مانتو شلوار و رکابی زیر دکمه سایز یک
دوتا رکابی زیر دکمه سایز یک گرفتم
یدونه هم سرهمی گرفتم دوتا هم گیرم اومد
چهار پنج تا هم شلوار تک سایز یک گرفتم بچه من تابستون بدنیا میاد گرمه
سایزهای بزرگتر نگرفتم طبق تجربه اطرافیان همه گفتن اینا کافیه آها یه ست بیرونی سایز یک هم زن داداشم برام هدیه خرید
واسه بقیه سایزا گذاشتم بدنیا بیاد ببینم رنگ پوستش چطوریه چه رنگهایی بهش میاد تپله لاغره خلاصه هزینه الکی نکردم گذاشتم واسه بعد از دنیا اومدن
جوابم فقط یدونه سایز یک گرفتم میگن زیاد جوراب پای بچه نکنین تا لمس کنه همه چیو
دوتا هم کلاه
یه جفت هم دستکش
یدونه پارچه برای قنداق

من یه ست ۱۹ تیکه صفر تا سه ماه گرفتم سایز۱ و۲و۳هم هر کدوم دو دست گرفتم که خودشون یه بلوز و شلوار و بادی بودن که بر اساس فصل استین کوتاه یا بلند بودن بعلاوه چندتا شلوار اضافه که میدونم نیاز میشه
لباس بیرونی هم ک جدا گرفتم

بین دو تا سه دست،فقط دقت کن کدوم سایز تو کدوم فسله مثلا آستین کوتاه تو فصل پاییز ب درد نمیخوره آستین بلند هم تو تابستون،بر اساس فصل تیکه ها رو بردار

من سایز ۰ ۲ دست گرفتم سایز ۱ یه دست گرفتم دوباره باید ببینم که چقدریه که بخوام بخرم براش

من فقط سایز ۱ گرفتم و یه دونه سرهمی سایز۲ چون نمیدونم چثه بچه چقده
یه ست بیمارستانی..۲دست جلودکمه ایی..رکابی..زیردکمه ایی

سوال های مرتبط