۱۹ پاسخ

فیروز

ماستلا عااااالیه . هزینش بالاس
جاگزینش شامپوسروبدن اویکیدز هم خیلی راضی بودم

ایروکس
شامپو بدن کرمیش عالیه

اکتیو هم بوش خوبه هم تمییز کنندگیش,برای سیسمونیش مامانم ایتالیایی خریده بود، ولی اصلا خوب نبود،صبح بچه حموم بود عصرش موهاش چرب میشد

بیبی فرست مثبت صفر
خیلی بوش خوبه

بیبی فرست

جانسون

فیروز

جانسون

چیکو راضیم بوش دوست دارم

بی بی کوکول

ماستلا
چیکو
پناتن
الانم بیبی کوکول گرفتم
ببینم کدوم بهتره
ولی ماستلا خیلی عالی بود بین اینا تا اینجا

چیکو.

چیکو

ماستلا پینو

پینو
july

پینو

چیکو ماستلا

اکتیو

سوال های مرتبط