۸ پاسخ

لطفاً تاپیک های منم جواب بدید

واسه شیر دادن حتما سرشو شیب دار بزار،بالاتر از بدنش قرار بده،بعدم بلندش کن هم اروغشو بگیر هم به صورت ایستاده نگهش دار تا شیر بره پایین،درمان رفلاکس همینه

دکترش و عوض کن شیر خشک بده اگ میتونی بیدارش کن تند تند شیرش بده ک جون بگیره

خدا حفظش کنه عروسک کوچولورو ❤️😍😍😍😍

ای جونمم😍😍

خدا حفظش کنه مهم اینه ک تنش سالمه دختر منم ۲۳۰۰بدنیا اومد ولی خوب خداروشکر خوب وزن گرفت تو ۲۵روز شد ۳۵۰۰

تولدش چقد بوده؟زیاد بالا میاره؟

اوخی🤩😘🥰🥰😘
چرا انقدر کم وزن؟

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی