۸ پاسخ

برو دغروخونه بگو شربت ضدکولیک میخام هر روز چهدبار بده مفیده هم قلنج نمیشه عم شکم درد نمیگیره نفخ نمیکنه بچه

قطره پدی لاکت یا شربت بیبی کولیک باریچ

اینفاکول. و قبل هر شیر بده معجزه میکنه

شربت پدیا بست کولیک بهش میدی؟

قطره بایولاکت بگیر عالیه

قطره اینفکول خیلی خوبه ولی حتما اورجینالشو پیدا کنی چون فیکش زیاد شده

پاهاشو ورزش بده (دوچرخه ای تو شکمش و چرخشی که باد شکمش خالی بشه ) نمیدونم بلدی یا نه روش مخصوص داره
بچه رو تو بغلت بگیری و خودت اسکات بری خیلی اروم میشن

قطره رتفلور بگیر خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر و عباس مامان علی اکبر و عباس ۱۵ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی