براي كوليك شديد نوزاد چه شربتي خوبه؟؟؟؟

۵ پاسخ

من همه مدل قطره دادم اثر نکرد که نکرد و هنوزم گرفتارم

من اینفاکول و گریمیچر و کولیکز میدم پدی لاکتم دادم اثری نداشت

ایزی کول تا یک ماه پیش تو داروخانه ها بود ولی الان نیست🥲خیلی خوب بود
ولی اینفاکول سیسمونی فروشی معتبر داره
توی تبریز از نینی لند بگیر دارن گرونه ولی خیلی تاثیر داره

خیلی امتحان کردم هیچکدوم جواب نداد اینفاکول بهتربود

اینفاکول و ایزی کول بیبی خارجی

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان یسراوآریا✨️❤️ مامان یسراوآریا✨️❤️ ۸ ماهگی
مامان ِنینی❣️❣️ مامان ِنینی❣️❣️ ۴ ماهگی
مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۱۴ ماهگی