من امروز سونو رشد دادم برای هفته من ۱/۸۰۰گرم خوبه؟

۱۳ پاسخ

اره خوبه
من ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود

عالیه

آره خوبه منم ۳۲ هفته رفتم ۲ کیلو بود عالیه عزیزم بسلامتی این چند هفتم کنار بیایی

اره عزیزم خوبه

اره نرماله

تغذیه تون چی بود

چیا خوردین؟

ماشالله عااالیههه

تو سونو ننوشته صدک چنده؟ از روی اون میشه فهمید وزن اوکی هست یا نه

من تو بارداری اولم تو۳۱ هفته که رفتم یادمه۱۷۸۰ بود دخترم ب دنیا اومد ۳۴۰۰ بود،وزن جنین شما ماشاالله خوبه

اره عالیه
من دیروز سونو وزن رفتم ۱۷۲۰ بود
نمیدونم‌ حالا بده یا خوبه
ولی ۱۸۰۰ عالیه

اره عالیه من ۱۴۰۰ بود 😭

اره ماشالاه عالیه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری