من اصا بخوام نخوام هیما باهام میاد تو🤣
زشته خیلیم زشته
فقط میبری تشویقش کن
جیش یا پی پی کرد براش دست بزن بگو آفرین
بنظرم اصلا چندش نیس نمیخواد ک کامل نگاه کنه
فقط میبنه جیش کردی درک دیگه آیی نداره عزیزم
من تا صد سالم یاد نگیره اصلا همچین کاری نمیکنم پس حریم شخصی که میکن یاد باید بگیره چی تازه بعضیا دیدم حمامم میبرن با خودشون من بخام ببرمم اول حمامش میکنم بعد خودم حمام میکنم یا اصلا جدا میبرم بنظرم بچه به زمانش که برسه اصلا نیاز به این کارا نیس خودش همراهی همکاری میکنه
چرا زشت نیست
خیلیم چندش و کثیفه والا از نظر من عقل نداره هر کس اینکار بکنه متاسفانه منم دیدم میگن بچمو بردم جلوش جیش کردم یاد بگیره🤦🏼♀️🤦🏼♀️با آینده بچه بازی میکنن
جیش اب که شیر اب یکم باز بزاری میکنه
پی پی هم من بردم دستشویی گفتم اینجوری زور بزن یاد گرفت
زشت واسه ی دقیقشه
عزیزم اینکارا مشکلیو حل نمیکنه هیچ
چنتا مشکل دیگه هم اضافه میکنه بهش
اصلا همچین حرکتی نکن
از نظر روانشناسی کودک وحشتناکه عوارضش برای یچه
من اصلا نمیپسندم این کارو و اصلا حاضر نیستم با ما بیاد دستشویی
این چه کار زشت و بی ادبانه ایه! فکر کن بری بشینی جلوی بچه پی پی کنی. واقعا خیلی کار بدیه. دستشویی خیلی حریم شخصیه اصلا نباید بچه ببینه. مطمعن باش ی عالمه روش هست ، بعدم بچه ها در ذاتشون هست وقتی یکم بزرگتر میشن میخوان پی پی کنن مثل حالت توالت رفتن میشینن و پی پی میکنن میرن ی گوشه پشت مبلی یا جایی ک کمتر توی دید باشه کارشون رو انجام میدم پس حتما نباید ببینن. حتی مادر خیلی راحت میتونه توضیح بده ب بچه که چکار کن . چند مرتبه توضیح بده بچه یاد میگیره
نه بابا برای چی ببری همراه خودت زشته ببرش بشونش خودش بلد هست نگران نباش یه چیزی قریزی هس
منم اصلا این کارو نمیکنم ابدا
سعی میکنم با توضیح دادن بهش بفهمونم عجله هم ندارم هروقت فهمید فهمید
میگم که من چرا نمیتونم تاپیک بذارم میزنه با موفقیت ارسال شد ولی نمیاد؟
من قبل دسشويي اعلام ميكنم كه دارم ميرم دسشويي دختر من چندبار اومده جلو در ميگه چيكار ميكني ميگم جيش مامان،درو ببند كسي مامانو نبينه،خودش ميره كنار،در اين حد اشنايي با فضاي دسشويي ب نظرم اشكالي نداره يكي از مقدمه سازي هاي لازم براي شروع از پوشك گرفتنه ولي بيشتر از اين و داخل بردن كودكو نميدونم
پسر من از سن کمتر باهام میومد
چون در دستشوییمون قفلش خرابه، الانم گاهی پیش میاد یهو درو باز میکنه میاد تو
حدود دو ماه و نیمه از پوشک گرفتمش
من بخوام نخوام باهام میاد
خوشم نمیاد از اینکار زشته
خودشو ببر بگو بشین جیش کن.خودت با شلوار بشین بگو توام اینجوری بشین
این واسه سن کمتر مثلا 1ونیم ..چندبار ببری ک بفهمه چی به چی ..
آمادگی داشته باشه نه دیگ وقتی بچه دوسال نیمش یا 3سالشه..
بعد اونم یکی دوبار. نه هربار رفتی
اره والا گریه میکرد میخواست بیاد تو ...بعد دیگه یه روز مونده بود به تولد دوسالگیش خودش جیششو گفت کلااااا راحت شدم
مشاوره ها میگن واسه ترس از مدفوع روش خوبیه که بدونه همه این کارو میکنن ترس نداره
والا به نظر من چندشه شوهرمم میگفت اصلا راحت نیستم وقتی همرام میاد دسشویی ولی الان یکماهی هست میبریم اولاش حس خیییییلی خیلللللی بدی داشتیم ولی گفتیم چاره ای نیست شاید واقعا اینطوزی یاد بگیره
من این کارو نکردم و خودش یاد گرفته
نمیدونم والا من توی یه ویس شنیدم متخصص اطفال میگفت اینکارو انجام بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.