۶ پاسخ

۷۳ خوبه دیگ بخور نوش جان

من قند دارمم میخورم

قند نداریی میتونی بخوری .من ک میخورم هندوانه .شیرینی. میخورم وقتی قند ندارم چرا نخورم😂

یکم هیچی نمیشه
نوش جونت

وقتی قند نداری چرا نخوری؟

هیچی نمیشه بخور نوش جونت چون قند نداری

سوال های مرتبط