سلام مامانا دکتر کسی ازاینا براش نوشته برای چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

من از سه ماه قبل بارداری تا هفته ۱۶,خوردم ضروریه

آره من میخورم یه نوع اسید فولیکه برای قبل بارداری

اره به من روفولیک رو نوشت دکترم

بله من دارم استفاده میکنم اسیدفولیک هست

اره به منم داد موقع اقدام به بارداری تا ماه سوم ،برای خون، مثل اسید فولیک و اهن، بعد از سه ماه ففول داد جای این

اره من دچار خودایمنی شدم دکتر برام نوشته

اره.من میخوردم.فولیک اسید

آره من خوردم

سلام اره اوایل بارداری باید این قرص خورد

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌وچهارم بارداری