فولیک اسید دکتر من بهم گفت برا رشد بهتر جنین و جلوگیری از لب شکری شدنشه تا ۱۶ هفتگی باید بخوری
ب ۶ هم برا تهوعه
رفولیک رو قبل خواب بخور ، فولیک اسیده
ب ۶ رو روز بخور برای تهوعه
من پاینه روداد بهم واسه استفراغم اصللاااااا فایده ایی نداشت خارجیم بود
بالایه رو هم خارجی گرفتم دیروز بهم داد برایه خون رسانبو ایناس وزنتم حتما کمه عینه من
من هر دو رو میخورم
واسه منم امروز داد واسه کم خونی خونرسانی
منم از اول بارداری میخورم شبا
برا چی دکتر ازینا بهتون دادن؟
روفولیک به شوهر من دکتر داد برا اسپرم ولی جلدش قرمز بود
سه نمونه هست بنظرم
منم روفولیک بعد ظهر ها میخورم
اررره اول بارداری بهم داد ازینا
من روفوليك مصرف ميكنم شبا يكي قبل از خواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.