وای جوری سنگین میشم هر چی بخورم انگار یه گاو خوردم😥

۵ پاسخ

وای منم اینجوری ام داغونم خیلی حس بدیه

وای منم همینجوریم معدمم اذیت می‌کنه انگار توش پره باااده سنگینه عین مریضا افتادم تو خونه

دقیقا منم همینطورم
آدم عذاب می‌کشه به خدا😩😩

منم همینطور 🥲

بچت دختره🥰

سوال های مرتبط