ضعف معده دارم هر چی میخورم انگار نه انگار چیزی خوردم

۳ پاسخ

طبیعیه بخور نیاز بدنته
بعد ی مدت کم میشه

منم همینطوری هستم و دکترم گفت طبیعیه به خاطر بارداریه

منم همینطورم،گرسنمه اما احساس سیری دارم،معدم میسوزه،ولی یه چندروزی معدمو با روغن زیتون چرب کردم خیلیی بهتر شدم.
سردیجات هم نخوردم مث الوچه و ماست اینا...
شماهم‌دوست داشتی امتحان‌کن شاید بهترشی

سوال های مرتبط