منم دقیقا مثل توهستم
اون اسید معده رو همه مون داریم متاسفانه
من لاکسی ژل میخورم قرص فاموتیدین هممیخورم
بازم هست
آجیل رو برای کاهش ضعف امتحانکن شاید کمتر ترش کنی
چون چیز های شیرین و نون و کیک اینابیشتر باعث ترش کردن میشه
عزیزم درخواست دادم بهت قبول میکنی همو داشته باشیم
ساقه طلایی بخور سبوس داره آب معده تو جمع میکنه
منم دقیقا همینجوری ام صبحا از درد سوزش معدم از خواب بیدار میشم بیسکوییت میخورم بهتر میشم بعدش صبحونه میخورم شماهم خواشتی امتحان کن ببین ایشالا که بهتر میشی
ادامس بجو یکمم راه برو بعد غذا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.