این سوسول بازیا برای بچه اوله😬😂
فوقش صبح تا صبح یه دستمال بچرخونم توشون چربیاش بره 👀
منم اوایل روزی بیست بار میشستم الان این صبح او صبح یبارم نمیشه
ن عزیزم
من پستونک با آب خالی میشورم شیشه شیر هم یه اسکاج مخصوص براش دارم با اون میشورم
اره عزیزم فقط اوسرشیشه هارو کامل جدا اینجوری شیر لای سرشیشه میمونه
خواهر چخبره
چرا از چن شیشه شیر استفاده میکنین؟
با چ مایعی میشوربن عزیزم یعنی مایع مخصوصی داره
چرا ۳رتا شیشه شید
من یکی پیرکس دارم . واسم سواله.
یعنی شیر میخوره نمیشورین میزارین جمع بشه بعد یه دفعه میشورین؟
همیشه که میشوریم روزی چند بار.
ولی من نهایت هفته ای دوبار با مایع استریل بشورم.
خوب نیست زیادش
ای نننه سه تااا با نظم و ترتیب یک جا نشسته 😁
من والا فقط با آب جوش از اول شستم
راستی این همه شیشه شیر چیه لازمه این همه رو کثیف کنه 🤔
نه چون پستونک که نمیگیره شیر خودمم میخوره فقط نیش گیر و اسباب بازی هاش ضدعفونی میکنم
دختر من پستونک صورتی و کرمی و داره شیر شیر هم اون کرمیه😂😂
من بچم پستونک نمیگیره .شیشه شیر هروقت شیر خورد با مایع مخصوص میشورم مثل شما تو پیش دست میذارم.میبرم کنار پک بهداشتیش میذارم
منم هر شب شیشه رو با مایع میشورم پستونکم روزی دوبار
مایعت چیه؟
چجوری ضد عفونی میکنین؟
من واسه هر دو بچه م اصلا پستونک ندادم شیر خودمو هم میدم
یکی از قلام همین طوسی جغده رو داره 😍اره منم تو روز جتد بار میشورم و اخر شبم یا وسط روز ضدعفونی میکنم با مایع مخصوص
برای ضدعفونی کردنش چیکار میکنید؟چیزی غیر از شستشو با مایع منظورتون هست؟
با چی ضدعفونی میکنی؟
با چه مایعی
هر روزرز😑
😂اوف بچه شیرخشکی خیلی ادا داره چون دختر عاشق شیشه شده بود سینه منو دیگه نگرف از ۶ ماهگی...پسرم برعکس عاشق شیرمادر اصلا شیشه قبول نکرد
من پستونک نمیگیره اصلا
شیشه شیر رو هر روز تمیز میکنم
شیشه شیر نه ولی پستونک روزی سه چهار بار چون دوتا بیشتر نداره
پستونک و هردو روز شاید ضدعفونی کنم، بستگی داره
ولی شیشه شیرش پیرکسه راحتم
فقط سرشیشه شو هفته ای یه بار
هر شب نه ۲ هفته ۱ بار
پستونک اره ولی شیشه شیر نه😐😂چون شیر خودمو میخوره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.