۱۰ پاسخ

با لبوان اموزشی دکتر براون بهش بده عاشق اب خوردن میشه

پسر منم اصلا آب دوست نداره کم میخوره

پسر من عاشق ابه هم‌ تو شیشه میخوره هم تو لیوان معمولی هم با نی

من از شش ماهگی با قمقمه نی داره به دخترم آب میدم خیلی خوب آب میخوره خصوصا بعد حمام بچه ها خیلی تشنه میشن

با نی بده

ببین یه ترفند بهت یاد میدم میخوره دختر من کلا آب کم میخوره یه روز رفتیم روستا مادربزرگم قنات داشت لیوان نبود بچم تشنش بود دستم تمیز شدم تو مشتم آب دادمش خیلی خورد الانم فقط داخل مشتم اب میخوره زیادم میخوره تو لیوان یا چیزی دیگه نمیخوره 😂🤦🏼‍♀️
بده ببین میخوره

دخترمنم اصلادوس نداره اب

بچه منم همینطوره ولی چیزی که فهمیدم گلسا دوس داره آبش سرد باشه و دیگه اینکه به این بطری شیشه ای ها که دهنه اش کوچیک علاقه نشون داد و خیلی راحت و بهتر آب میخوره

دختر منم آب دوس نداره

قمقمه بخر با اون آب بده راحت میتونه میک بزنه

سوال های مرتبط