دکترم گفت سزارینت میکنم
اگه مشگلی نداشتی باشی طبیعی میگن سرکلاژمانع طبیعی نیس
من بچه اولم طبیعی بوده
احتمالا اینم طبیعی باشم
سرکلاژ کاری به طبیعی و سزارین نداره
میتونی طبیعی بیاری دکتر معاینه میکنه لگنت اگ مناسب باشه ک میری طبیعی
خودم تصمیم میگیریم که چی باشه
طبق تجربه قبلی خودم. وچندنفرک دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.