۶ پاسخ

دکترم گفت سزارینت میکنم

اگه مشگلی نداشتی باشی طبیعی میگن سرکلاژمانع طبیعی نیس

من بچه اولم طبیعی بوده
احتمالا اینم طبیعی باشم
سرکلاژ کاری به طبیعی و سزارین نداره

میتونی طبیعی بیاری دکتر معاینه میکنه لگنت اگ مناسب باشه ک میری طبیعی

خودم تصمیم میگیریم که چی باشه

طبق تجربه قبلی خودم. وچندنفرک دیدم

سوال های مرتبط