۴ پاسخ

نه دیگه

من واکسنشو زدم ساعت ۱۰ دادم قطره پاراکید دو برابر وزنش الان تب داره نیم ساعت پیش کلیدی بالا آورد و اسهال شد
الان چیکار کنم

دوروز کافیه

نه دیگه کافیه

سوال های مرتبط